Palvelumme

Oletko tuskastunut siihen, ettei yrityksesi löydy Googlen hakutuloksista? Mietityttääkö sinua, kuinka tavoittaisit oikeat asiakkaat somessa? Tuntuuko sisällön suunnittelu ja kirjoittaminen hankalalta, etkä tiedä, mihin kannattaa keskittyä?

Palvelumme on suunnattu erityisesti terveyden- ja hyvinvointialojen yrityksille, jotka kaipaavat selkeyttä ja suuntaa digitaalisessa markkinoinnissaan. Autamme sinua hahmottamaan, mihin keskittyä: kannattaako tehdä sivustouudistuksia, mitä kanavia valita, missä asiakkaasi ovat ja mikä oikeasti tuottaa tulosta peilaten siihen budjettiin, joka on käytettävissä. Jos vastasit kyllä johonkin näistä kysymyksistä, otathan yhteyttä! 

Verkkosivujen hakukoneoptimointi (SEO)

Hakukoneoptimoinnin avulla varmistamme, että yrityksesi verkkosivut löytyvät  Googlen hakutuloksista. Se tarkoittaa, että kohdennamme sisällön ja sivuston rakenteen siten, että potentiaaliset asiakkaasi löytävät palvelusi.

Hakukoneoptimoinnin avulla ja tavoitteena voi olla esim:

  • Kasvattaa myyntiä joko kokonaisvaltaisesti, tai jonkin tietyn palvelun osalta. 
  • Parantaa bränditunnettuutta tai vahvistaa asiantuntijabrändiä 
  • Parantaa työnantajamielikuvaa 
  • Profiloitua vahvemmin asiantuntijabrändinä

Tavoitteita voidaan määrittää vielä tarkemmin konkreettisten ja mitattavien määreiden kautta, kuten esim:

  • Orgaaninen kävijäliikenne
  • Avainsanasijoitukset
  • Konversiot, esim. myynti
  • Yleinen orgaaninen hakukonenäkyvyys ja sijoittuminen Googlen etusivulle
  • Sivustolla vietetty aika 
  • Brändihaut 
  • Backlinkien määrä/laatu

Sisällöntuotanto

Sisällöntuotannossa keskitymme aina ensisijaisesti siihen, mikä on hyödyllistä ja kiinnostavaa asiakkaillesi – ei pelkästään hakukoneille. Google arvostaa aitoa ja arvoa tuottavaa sisältöä, joten tuotamme kokemukseen perustuvaa, uniikkia ja asiantuntijuutta viestivää sisältöä, joka pitää käyttäjän sivustollasi mahdollisimman pitkään. Mitä kauemmin käyttäjä viettää aika sivustollasi, sen parempi.

Tällainen sisältö huokuu kokemusta, asiantuntijuutta, auktoriteettia ja luotettavuutta. Luomme sisältöä joka on kokemukseen perustuvaa, autenttista, uniikkia, erottuvaa, laadukasta, kiinnostavaa ja arvoa antavaa. Hyvä sisältö perustuu tutkimuksiin, faktaan ja asiantuntijuuteen. 

Käyttäjät haluavat nopeita vastauksia, joten sisällöntuotanto tulee tehdä taitavasti, jotta käyttäjä saadaan pysähtymään sivustollesi.

Sisällöntuotannolla tarkoitetaan blogitekstejä, sisällöntuotantoa verkkosivuille sekä somekanaviin. Kuvia, videoita, tekstejä ja artikkeleita. Hyödynnämme sisällöntuotannossa tekoälyä, jonka avulla voimme luoda kohderyhmääsi puhuttelevia sisältöjä uudella tavalla. Tekoälyn käyttö säästää aikaa ja avaa uusia mahdollisuuksia tuottaa vaikuttavaa sisältöä.

google-site-verification=mYFRqaO9j_-YiQAKnnnACdhnEZmp6jfP1kvz-zizfOM